2014. július 4., péntek

Őszibarackos pite




Ma ebédre készült ez az őszibarackos diós pite. A receptje saját találmány...nagyon finom lett!


Hozzávalók: 
300g tk. búzaliszt
100g fehérliszt
150g kókuszzsír
200g nádcukor
100g darált dió
1 alma reszelve
1 cs. sütőpor (foszfátmentes)
2,5 dl őszibaracklé
4 érettebb őszibarack

Az összes hozzávalót, a barack kivételével egy keverőtálba tettem. Hozzáadtam az őszilevet (házi készítésű tartósítószer és cukormentes). A masszát egy közepes tepsibe öntöttem sütőpapírra, majd a tetejére rádaraboltam a megpucolt őszibarackokat. Kb. 3/4-1 órát sütöttem közepes hőfokon.
Az őszibarack levet ereszt, de miután kihűl, a tészta magába szívja a gyümölcslevet és nagyon finom puha lesz!  (Mielőtt kivennénk a sütőből, végezzünk tűpróbát!) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése