2013. augusztus 21., szerda

Tofus rizs zöldséges szósszal



Hozzávalók 4 személyre:
1 csomag (200g) tofu
4 nagy marék barnarizs
1 paradicsom
1 paprika
1 kisebb cukkini
brokkoli, karfiol répa mix (mirelit)
3 kisebb fej hagyma (2 lila, 1 vörös)
1 gerezd fokhagyma 
1 marék kesudió
kevés főtt kukorica díszítésnek
só, olaj

A rizst feltettem főni, mert annak több idő kell, ellentétben a fehér rizzsel. Apróra összevágtam 1db vörös és 1db lila hagymát, olajon megpároltam, majd hozzáadtam a kockára vágott tofut. Addig sütöttem, amíg a tofu szép aranybarna lett. A kifőtt rizzsel összekavartam, sóztam.
A zöldséges szószhoz készítettem egy alapszószt. Ehhez összedaraboltam a paradicsomot, a paprikát és a cukkinit, majd olajon megpároltam. A kesudióval, egy lila hagymával, a fokhagymával és sóval krémesre turmixoltam.
Ezután egy serpenyőbe megpároltam a zöldségmixet majd mikor már majdnem puhára főtt, hozzáöntöttem az alapszószt, majd levettem a tűzről és  fedő alatt hagytam, hogy az ízek összeérjenek.



 /Kb fél óra alatt elkészíthető!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése