2013. augusztus 8., csütörtök

Gombás cukkinis ragu - Paradicsomos avokádó saláta

A tegnapi fotózás érdekesen zajlott. Körülbelül 45 fok volt a napon, én pedig kiszaladtam papucs nélkül -mert ilyen nagy melegben imádok mezítláb járkálni a kertben-, majd letettem a tányérom egy asztalra és gondoltam csinálok pár fotót. Mikor a második kép készült, éreztem, hogy ég a talpam alatt a betonlap. Így nem is vágytam profi képek készítésére...gyorsan lerendeztem a műveletet...:-) Azért valamennyire látszik a végeredmény. (remélem...)

Gombás cukkinis ragu burgonyával

 Hozzávalók 4 személyre: 

6-7 közepes burgonya
1 közepes cukkini
500g gomba
2 szál répa
1 fej vöröshagyma
1 db paprika
2 db paradicsom
só, bors
1 ek. rizsliszt
olaj

A burgonyát megpucoltam és egészen egyszerűen négyfelé vágtam, majd sós vízben megfőztem.
A hagymát a paprikával megpároltam, majd ment hozzá a csíkokra vágott répa. Mikor már majdnem megpuhult a répa, hozzáadtam a többi zöldséget és megfőztem. Sóztam, borsoztam, majd a zöldséges léhez készítettem egy egyszerű rizslisztes habarást, hogy sűrű legyen. 

Paradicsomos avokádó saláta

Hozzávalók: (Hogy hány személyre, azt inkább nem írom, mert én pl. elég sok salátát eszem...)

1db avokádó
1kg koktélparadicsom (sárga-piros)
1 közepes fej lilahagyma
só, 100% extra szűz olívaolaj

Mindent apróra vágtam, majd kicsit megsóztam és megöntöztem olívaolajjal...nyammmmi!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése